سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان
درباره ما
جستجو

کارنامه عملیات
جنگ دفاع مقدس
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ارسال شده در پنج شنبه 94/6/12 ساعت 2:9 ص توسط بسیج دانشجویی


پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر دانشجو ایلامی پس از 28 سال دوری از وطن به میهن بازگشت.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، پیکر شهیدان حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی از رزمندگان عملیات والفجر 5 پس از تفحص و احراز هویت در خاک سلیمانیه عراق، اوایل هفته جاری به جمهوری اسلامی ایران بازگشتند.

 

 

حمید زرگوشی


حمید زرگوشی فرزند ابراهیم در سال 1345 در شهرستان مهران به دنیا آمد، وی در سال 1364 در دانشکده تربیت معلم شهید اشرفی کرمانشاه قبول شد.


این دانشجوی شهید ایلامی در سال 1365 و در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق، جاوید الاثر و  به فیض بزرگ شهادت نائل شد.

 

 


شهید لطفعلی مرادحاصلی


شهید لطفعلی مرادحاصلی فرزند خانعلی در سال 1345 در روستای زنجیره علیا در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و دوران تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در همان روستا گذرانید.


وی مقطع متوسطه را به علت کمبود امکانات آموزشی از روستا به شهر سرابله عزیمت کرد و در سال 1364 در رشته علوم اجتماعی تربیت معلم در کرمانشاه مشغول به تحصیل شد.


این شهید دانشجو ایلامی در دوران جنگ تحمیلی از طریق نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه راهی جبهه  کردستان شد تا اینکه در  هشتم فروردین سال 65 در منطقه عملیاتی والفجر 9 شهر سلیمانیه به لقاءالله پیوست.

 

«خبرگراری دانشجو» ضمن عرض ادب به ساحت این دو شهید بزرگوار، بازگشت این دو سردار رشید اسلام به خاک مقدس ایران را به ولی امر مسلمینو نیز خانواده های زرگوشی و مرادحاصلی تبریک عرض می کند.




مطلب بعدی : هفته بسیج گرامی باد!       




statistics

قالب وبلاگ

آمارگیر وبلاگ